Nevybrali ste žiadnu službu
Vaša objednávka je prázdna
Pre objednávku našich služieb je potrebné zadať adresu a vybrať konkrétne služby. Pokračujte na overenie dostupnosti našich služieb vo vašej lokalite.
Overiť dostupnosť služieb1. Vaše vybrané služby
mesačne
Celkom
2. Čo obsahuje Váš balík?
3. Kontaktné údaje
Najčastejšie kladené otázky (FAQ)
Po odoslaní objednávky vás bude kontaktovať NUO obchodník. Vysvetlí vám všetky dôležité informácie, v prípade potreby doplní vašu objednávku (napríklad pri záujme o viacero set-top boxov) a dohodne termín pripojenia. V dohodnutom termíne vás navštívia NUO servisní technici a vykonajú samostatné pripojenie.
Áno, ale iba v prípade, že písomne poveríte zodpovednú osobu, ktorá NUO technikom sprístupní priestory vašej domácnosti za účelom pripojenia NUO služieb. V prípade Vašej neprítomnosti je potrebné, aby ste pred pripojením navštívili lokálneho NUO partnera a podpísali zmluvu o pripojení.
Áno, NUO servisní technici sa postarajú aj o nastavenie WiFi.
Pomôžeme vám s objednávkou?
Kontaktujte nás na tel. č. 02/20030808
bluet
Na zadanej adrese poskytuje služby poskytovateľ
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄
❄